1398/07/10 | کالر آی دی منشور سیمین(Caller ID) | | کالر آی دی منشور سیمین(Caller ID)
دستگاهی است که به خطوط تلفن آنالوگ یا دیجیتال متصل شده و شماره تلفن های دریافتی یا گرفته شده را نمایش میدهد.
در این دستگاه از قطعات الکترونیکی SMD استاندارد و صنعتی استفاده شده تا بتوان ضمن افزایش کیفیت، دستگاه را در ابعاد کوچک و کم حجم تری ارایه نمود.
مدل های ... |
شرکت منشور سیمین شرکت منشور سیمین تلفن: 02166595961
| | |
1394/08/15 | سیستم مدیریت بازاریاب,نرم افزار فروش,نرم افزار CRM | |
نرم افزار مدیریت مشتریان CRM / نرم افزار مدیریت فروش و بازاریابی /CRM طلا
پیشرفت کسب وکار در سایه تکنولوژی
اگر از شما بپرسیم که :
با نگاه دقیق به روند رشد و توسعه و سودآوری کسب و کارتان از 5 سال گذشته تاکنون، نوسانات آن را چگونه ارزیابی می کنید، چه پاسخی خواهید داد ؟
در شرایط کسب و کار امرو... |
گروه طلای نرم تلفن: 04135558058
|
09195559428
| |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت رستوران ، فست فود ، کاف | |
• زعفران، نرم افزار ویژه مدیریت فروش در انواع اغذیه فروشی ها از جمله مشاغل زیر است:- فست فود ها- کافی شاپ ها- آشپزخانه ها- تهیه غذای بیرون بر- سالن های سلف سرویس - کافه بستنی- سفره خانه های سنتی- کترینگ- بوفهدر تجزیه و تحلیل و طراحی قسمت های مختلف... |
شرکت مبتکران تلفن: 021-88948611-12
|
2900000
| |
1391/11/01 | نمایندگی نرم افزار | |
شرکت طرح اندیشان تولید در سال 1382 با حضور جمعی از متخصصان و فعالیت تیمی و گروهی به شماره ثبت 6341 پا به عرصه فعالیت گذاشت.نقطه قوت این تیم و حایز اهمیت ، ابتکار و خلاقیت ، صبوری و پشتکار ،همت پایدار ، مدیریت راهکار و توانایی تک تک اعضاء بوده و می باشد.این تیم پس از تولید اولین نرم ا... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 2253601-0441
|
توافقی
| |
1391/11/01 | سامانه مدیریت تاکسی تلفنی | |
1- بهره گیری از سیستم کالر آی دی (Caller ID) برای شناخت خودکار مشتری (مشترک)2- تعریف مشتریان (مشترکین) و اختصاص کد اشتراک و درصد تخفیف اختصاصی3- تعربف راننده و خودرو با امکان تعیین ساعات سرویس دهی و امکان اختصاص درصد جداگانه به هر راننده4- تعریف مسیرهای مختلف و درج قیمت برای هر مسیر... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع | |
سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان و کارشناسان فروش• تعریف بازاریاب• ثبت کلیه ارتباطات برقرار شده توسط بازاریاب (ثبت انواع روشهای ارتباطی با مشتری، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)• کنترل و گزارش گیری از ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
|
1391/11/01 | نرم افزار CRM طلوع، ویژه دفاتر بیمه | |
نرم افزار CRM طلوع، ویژه دفاتر بیمهیک فرصت استثناییشرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع، با سابقه یک دهه در تولید نرم افزار و صادرات نرم افزار به خارج از کشور افتخار دارد نسخه سفارشی شده نرم افزار CRM مخصوص دفاتر بیمه خود را با هزینه اندک در اختیار تمامی دفاتر نمایندگی بیمه و کارگزاران م... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | نرم افزار ارسال اس ام اس | |
رایگان دانلود کنید!!!!! www.needsoft.irجدید ترین نرم افزار دفترجه تلفن مجهز به کالر آیدیامکانات استانداردظاهری ساده ، زیبا ، کاملا" فارسی.قابل استفاده برای تمام سطوح.دسترسی آسان به قسمت های مختلف نرم افزار. بهره گیری از امکانات نرم افزار در کوتاهترین زمان ممکن.اس... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
|
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات | |
مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع• تعریف کلیه خدمات و محصولات قابل ارایه به مشتریان• تعریف هزینه هر محصول (قیمت خرید کالا، نرخ، تاریخ آخرین قیمت گیری، ساعت آخرین قیمت گیری)• ثبت قیمتهای متغیر محصولات بر اساس حجم خرید مشتری• واحد (نسخه، دستگاه، عدد... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقاینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به بعنوان صاحب یک کسب و کار نگرا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
راه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
ایجاد وفاداری در مشتریانحفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
رضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ارزش از نگاه مشتری | |
ارزش از نگاه مشتریچکیده: جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها تغییر داده است نگاه امروز سازمانها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارایه خدمت، رویه های انجام امور و فرایندها ، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |